sok Arama Sonucu Bloglar

Şehirli gençlere yönelik kıyafetler üreten Çinli firma Me & City, Şanghay Moda Haftası'nda genç ve geniş bir kitleye hitap etmek için #FashionStreetView adlı bir kampanya başlatmış. Moda organizasyonlarının kısıtlı sayıda elit izleyiciye hitap ettiğini düşünen firma, Fred & Farid -Şanghay reklam ajansı ile çalışarak defilesini sokağa taşımış.

Marka ve reklam ajansı, Çin'in Google Maps'i diyebileceğimiz Tencent Maps ile çalışarak sokak görüntülerine yer veren bir mobil uygulama hazırlamış. Bunun için Şanghay'ın en işlek cadde ve sokaklarının Me & City kıyafetleri giyen modeller kullanılarak videoları çekilmiş. Böylece kullanıcılar kıyafetleri podyumda değil de gerçek yaşam içinde görebilmiş. Ayrıca doğrudan uygulama üzerinden kıyafetlerin satın alınması da mümkün kılınmış.


Devamı için tıklayınız ...

E - Ticaret hacimleri büyüyünce, ünlü isimlerin kendi bilgileri olmadan internet reklamında kullanılmaları, internet dolandırıcıları tarafından sık kullanılır bir yöntem oldu.

İnternette reklam yaparak, sahte ürün satan dolandırıcılar, özellikle sosyal medya reklamların kontrol eksikliğinden faydalanarak ünlüleri yasal olmayan bir şekilde reklamlarda kullanıyorlar ve inanılmaz haksız kazançlar elde ediyorlar. Bugünlerdeki sahte reklam kurbanı ise Kenan İmirzalıoğlu Oldu.


Devamı için tıklayınız ...

Görüntülü konuşma sağlayıcısı Skype, Facebook ve Twitter için “İnsanlıktan Uzaklaştırıyor” yargısında bulundu.

Sosyal paylaşım sitelerinin insanları insanlıktan uzaklaştırdığını savunan Skype, “Duvar paylaşımından kaliteli sohbete geçiş yap”, “140 karakter kullanmak irtibatı koparmamak anlamına gelmez” gibi imalı sloganlarla sosyal paylaşım sitelerine göndermede bulundu. “Siz bu siteleri hayatınıza sokarak, farkında olmadan yeraltında yaşıyorsunuz. Gerçek anlamda hissetmek, bu tarz sosyal sitelerin yarattığı sanallık ile duygusuzlaşan kişiler için artık çok zor. İnsanlar görmek, dinlemek ve hissetmek için yaratılır ve bunlar sadece Skype'ın özelliklerdir.” diyen Skype, Facebook ve Twitter gibi ünlü sosyal ağlara meydan okudu.


Devamı için tıklayınız ...

 

Teknolojinin devleri Apple, Google ve Microsoft arasında yaşanan kıyasıya rekabete Apple'ın raporu son noktayı koydu.

Apple'ın sunduğu rapora göre; Microsoft ve Google'ın toplam pazar payı, Apple'ın Pazar payına ancak ulaşabiliyormuş. Microsoft'un pazar payı 256.7 milyar dolar olarak belirlenirken, Google'ın Pazar payı 198.9 milyar dolar. Apple ise tek başına 456 milyar dolarlık bir gelirin sahibi olmuş.

Steve Jobs'ın ölümü ile, Apple'ın düşüş yaşaması beklenirken, sanılanın tam aksine Apple, Pazar payını büyüttü.

Bu sonuçlara bakılarak; Google ile Microsoft'un Pazar payı toplamı, Apple'ın Pazar payına ancak yetiyor.

 


Devamı için tıklayınız ...

 “Kürkümün içine bir şey giymedim” sloganıyla başlatılan, sokakta ve soğuğa karşı mücadele veren hayvanlar için düzenlenen yardım kampanyasına bir destek de sizden olsun!

Digital reklâm ajansı: Wanda Digital, sokakta yaşam mücadelesi veren hayvanlar için örnek bir kampanya başlattı. Basmatik.com/wandadigital adresinden Wanda Digital veya Wanda Socialist logo ve grafik baskılı tişörtler satın alınarak sokaklarda veya barınaklardaki hayvanlar için bağış yapmış oluyorsunuz.


Devamı için tıklayınız ...

Facebook 15 Aralık tarihi itibariyle yeni uygulaması “zaman tüneli”ni hizmete soktu. Bu uygulama profil sayfasında oluşturulan bir “hayat özetini” içeriyor. Bir çeşit özgeçmiş de denebilecek “zaman tüneli” isteğe bağlı hazırlanıyor, istenirse gizleniyor, istenirse paylaşılıyor.


Devamı için tıklayınız ...

Interpress, yeniden geliştirilen Sosyal Medya Takip Sistemini (S.M. Takip 2.0) devreye soktu. Sistem birçok farklı platformdan oluşan internetin, eş zamanlı ve hızlı taranmasına aynı zamanda da gereksiz içeriğin arındırılacak izlenmesine olanak sağlıyor.

Interpress Genel Müdürü Ömer Özkan, yapılan yazılı açıklamada Türkiye'de de giderek büyüyün sosyal medyanın kişi, kurum ve kuruluşlar açısından diğer mecralar kadar önemli bir takip alanı olduğunu ve bu doğrultuda da, müşterilerine sundukları hizmetin kapsamına S.M. Takip 2.0'ı eklediklerini belirtti. Medya takip işinin doğru ve eksiksiz yapılabilmesi için, geniş bilgi, tecrübeli eleman ve teknik donanıma tek elden yapılmasının doğruluğuna inandıklarını ifade eden Özkan, şirketlerin, reklam ve PR'cıların halkla ilişkiler faaliyetlerini ölçerken, farklı yerlerden alınan raporlar yerine, tek elden bütün verilere ulaşmalarının doğru olduğunu düşündüklerini belirtti.


Devamı için tıklayınız ...

Sütaş Ayran yaz aylarına yönelik olarak oldukça yaratıcı bir çalışma başlatıyor. “Haydi Çalkala” adını taşıyan oyun İnteraktif Ekran Ağı kullanılarak açıkhavada tüketicilere ulaşmayı hedefliyor.

“Haydi Çalkala” oyunu, Temmuz ayı boyunca Beyoğlu, Bakırköy ve Şişli'de bulunan Interaktif ekranlarda yer alacak. Özel bir prodüksiyon çalışması yapılan uygulamanın katılımcıları “benimle Dans Eder misin?” yarışmasıyla tanınan Aydan ile birlikte hem dans edecekler.


Devamı için tıklayınız ...

Tasarımcı ve uygulamacıların en sıkıcı çalışmalarından biri, tasarımı folyo malzemesine bastıktan sonra, istenilen yere uygulanabilsin diye, basılan tasarımı dekupe yani kesme işlemidir. Bu işlemde, basılan fotoğraf, resim, imajın etrafı temizlenir. Genellikle, canlıymış izlenimi yaratmak için tasarım tek başına bırakılarak, istenilen yere, yani cama, durağa, duvara v.b. yerlere uygulanır. Biz de bu tip çalışmaları gördüğümüzde şaşırmayız. Anlarız çünkü yapılan işi, bize tandık, bildik gelir. Kesilen folyo kenarları kalın ve sert olur, etrafı kirlenir, tasarım net değildir v.b. özelliklerinden anlaşılır. Şimdilerde, açık havada uygulanan tasarımlara bakıyorum, etrafı temizlenmemiş ama kullanılan folyo görünmeyecek kadar şeffaf hale gelmiş, her yerde kullanılıyor. Geçenlerde, evden, işe gitmek için yola çıktım, her zaman yürüdüğüm güzergâhı, eczane bulmak için değiştirdim. Yürürken, ilerideki durağa yaklaşmaya başladığımda, durağın ortasındaki camın tepesine tırmanmaya çalışan bir kedi gördüm. Kedi on belki onbeş metreden net olarak görülebiliyordu. Heyecanlı ve korkmuş görünüyordu. Canhıraş tırmanmaya çalışır gibiydi. Hemen altına baktığımda, dili dışarı çıkmış bir köpek, arka ayaklarını altına almış, ön ayaklarını önüne koymuş, gözlerini yukarıdaki kediye dikmiş bekliyordu. Durağa geldiğimde, camın sağ orta köşesinde kedi ve köpek mamaları satan markanın ismini ve logosunu gördüm.


Devamı için tıklayınız ...